19 Şubat 2008 Salı

merhaba


küçük bir merhabadır yüreğimden ilk dökülen

uzun uzadıya yazılan yazıların yanı sıra belki çok sıradan belki çok anlamsız yazılarım olacak bunlar için şimdiden özrümü kabul edin :(

sahte bir gülüştü boğazıma düğümlenen,
kimsesiz tebessümdü yalnızlığım...
yalnızlığımın tek limanıydı zeytin karası gözlerin,sahipsizliğimin tek sığınağı...

şimdi limansız sahipsiz kaldım...okyanus ortasında susuz...
yalnızlığım ve sessizliğimde boğulur oldum...
seni çok özledim gönül limanım, çok yalnızım!...

sana ve sensizliğe dair küçük bir yazı bu..

tekrar merhaba yeni kalemim. güzel şeyleri paylaşmak dileğiyle....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş,okuyana yanlızlığını hatırlatacak kadar güzel:),eline sağlık.Yanlızlık gerçekten zor.Yanlızlığımızı unuttuğumuz bir liman bulduktan sonra kaybetmek ise çok daha zor...

yalnızlığım ve ben dedi ki...

amacım sadece yazmak, acılarınızı anımsatmak ya da yüreğinizi acıtmak değil...biliyorum ki bunu ima etmek istemedin sevgili arkadaşım. ama yalnızlığına anlamlı cümleler ile eşlik edebilmişsem ne mutlu bana!
teşekkürler canım. umarım limanını bulur ve sonsuza kadar yitirmezsin...
mutluluklar hep yüreğinde olsun!

WaNTeD dedi ki...

bu yazı bence benim için yazılmış ve ben yalnızlığı çok severim bırakın beni keni halime bir kız arkadaş bile bulamıyorum :))):))) (oZaN__SeRHaT)

yalnızlığım ve ben dedi ki...

wanted çok üzüldüm haline ama bu yazıya sahip çıkma :P
o başka...